Lancering Parksharing
(doet u ook mee?)

Beste ondernemer,

Vandaag lanceren wij: Parksharing Zuidplas Onderneemt!
Het belang van lokaal samenwerken, samen delen en het matchen van vraag en aanbod werd de afgelopen maanden extra duidelijk. Meer dan ooit zien we dat lokale ondernemers elkaar willen en kunnen helpen. Van de horeca tot de zorg, lokaal samen werken loont.

Voor de ondernemers- Winkeliers- en VVE verenigingen in Zuidplas dé aanleiding om samen met de gemeente de ondernemers een professioneel, digitaal deelplatform aan te bieden: Parksharing Zuidplas Onderneemt

Waarom een verre vriend zoeken, als we een goede buur hebben? Bij het ene bedrijf is er grote vraag naar materialen, hulpmiddelen of extra mankracht, terwijl bij het andere bedrijf materieel stil staat, parkeerplaatsen leeg zijn of personeel tijdelijk beschikbaar is. Op Parksharing wordt dit zichtbaar en gematcht.

Ook de producten en diensten die uw bedrijf levert kunt u aanbieden aan bedrijven in de buurt. Want waarom zou u een drukkerij in Zwolle zoeken, als er een aan de overkant van de straat zit?

Hoe werkt het?

1. Meld u gratis aan op Parksharing Zuidplas Onderneemt.
  2. Plaats vraag en aanbod online.
  3. Zoek en vind wat u nodig heeft.
  4. Maak de match en werk samen.

Via het platform kunt u alles regelen: online contact, de deal sluiten, huur- en detacheringsovereenkomsten, reviews, de eventuele betaling en u ontvangt facturen.

Voordelen
Als u aan de slag gaat met Parksharing, dan zijn de voordelen veelzijdig:

• Kostenbesparing en extra omzet
  • Minder verspilling en minder afval
  • Contact met buurbedrijven
  • Lokale samenwerking
  • Doet u mee? Ga naar Parksharing

Beeldkwaliteitplan samen voor kwaliteit op Gouwe Park

Voor het bedrijventerrein Gouwe Park is een beeldkwaliteitplan opgesteld. Dit plan is opgesteld om de kwaliteit van de ruimtelijke ontwikkeling van het bedrijventerrein te waarborgen. Met deze kwaliteitseisen zorgen we samen voor een hoogwaardig, duurzaam en representatief Gouwe Park. Bij de aankoop van de grond heeft de koper verklaard kennis te hebben genomen van en te zullen voldoen aan het bestemmingsplan Gouwe Park en de aanvullende eisen uit het beeldkwaliteitplan.1 Het beeldkwaliteitplan kent zowel regels die betrekking hebben op de inrichting van de kavel als op het ontwerp van het bedrijfsgebouw. Het beeldkwaliteitplan is ook van toepassing op de periode na de bouw, de beheerfase.

Bekijk hier het kwaliteitsplan.