CAMERABEWAKING

Camerabewaking eigen pand/buitenterrein

Indien u belangstelling heeft voor camerabewaking van uw eigen pand / buitenterrein biedt Pro-Rec Camera Solutions een korting van 10% aan de leden en ondernemers op Gouwe Park. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arjen Kwakernaak van Pro-Rec, bereikbaar via 0180-593913 of arjen@pro-rec.nl.

Tevens is het mogelijk om de camera’s live door de BBD uit te laten kijken. Voor de leden van de VvE en ondernemers op Gouwe Park is een tarief van € 150,- per camera per jaar vastgesteld. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Leen Vonk van de BBD, bereikbaar via 0172-615757 of per mail lvonk@bbd.nl.

Tip: Ondernemers met maximaal 10 medewerkers kunnen gebruik maken van subsidieregeling Veiligheid Kleine Bedrijven. Via deze subsidie kunt u besparen op veiligheidsmaatregelen (zoals camerabewaking) tot een bedrag van maximaal € 1.000,-. Lees verder »